تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 5392
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
سلام فینگیل مامان

سلام مامانی امروز ما فهمیدیم که خدا تو رو به ما هدیه داده . صبح ساعت 7 که داشتم می رفتم سرکار به بیبی چک زل زدم چشمام لوچ شده بود که یه هو دیدم یه خط کمرنگ دیگه هم افتاد دستام داشت می لرزید مامان عین پیرزن ها شده بود گریه ام گرفت آخه فکر نمی کردم خدا به این زودی تو رو به ما بده ، آخه تو حتی یک ماه هم من و بابایی رو منتظر نگذاشتی و ترسیدم که لیاقتت رو نداشته باشم .همیشه دلم می خواست مجید رو سورپرایز کنم و یه جور خاص بهش این خبر رو بدم ولی رفتم سریع بیدارش کردم و بیبی چک رو بهش نشون دادم گفتم ببین من دو تا خط می بینم یا واقعا دو تا خط هست بابایی هم که چشماش رو تازه باز کرده بود گفت آخه من الان چی می تونم ببینم بعد خندید و با لبخند رضایت بخش دوباره خوابید آخه بابات خیلی خوابالوئه و خواب رو بیشتر از هر چی دیگه دوست داره البته بعد از من و تو . ببین آخه چقدر خط کمرنگه



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت12:50---7 دی 1390
مبارکههههههههههههههههههههههههه هههههههه




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






10 / 9 / 1390برچسب:, توسط آیدا